Longeringsgjord ala Barefoot

Var inne på denna hemsidan idag och kollade deras produkter och klickade mig in på longering. Som kanske vissa av er vet så är jag grymt intresserad av tömkörning och att jobba hästen ordentligt från marken - är en fena på att tömköra och få mkt jobb ut av det och gjorde det en hel del på där jag jobbade innan... Men mer om det i ett annat inlägg kanske...

Men iaf så kom denna longeringsgjorden upp och jag fastna direkt... visst det är ingen tömkörningsgjord men tror att den skulle kunna gå att tömköra i oxå...
Gillar att den har så stor anläggningyta och att hästen får så mkt fritt utrymme för manken och rygg och att eg ligger ingetting och trycker... GILLAS!!!

Kanske blir att lägga denna på minnet och när plånboken säger OK införskaffa en då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0