Mätt och belåten..

Ja som rubriken säger jag är så satans mätt och belåten nu, fuskade till det idag och det blev en kebabtallrik och lite cola på det... Har ju gått ifrån helt läsk sen typ 1 månad och dricker det ytterst sällan utan har ersätt det med vatten... MKT vatten :)... Vilket har gjort gott för mig men idag fick jag fuska lite ;)

Har fått gjort en hel del idag, brosan och jag STOR handlat idag, jag har hunnit med apoteket och båda hästarna är ridna och stallet är gjort och nu ligger jag som vanligt nyduscha inrullad i min morgonrock i min underbara säng :) Blir nog en halv tidig kväll idag:)

Imån blir det Halmstad och en sväng in på HÖÖKS faktiskt... Behöver en ny grimma igen till Lillen, köpte ju en xtra mjuk där för några veckor sen eller när det var och den är ju bara hopplös + i minsta laget. Han behöver ju en rätt mjuk grimma och sen stor, då han får skav så fort man kollar på han typ och sen ska den ändå tåla lite tuffare dragande i hagen ;) Så får se om vi hittar nått sånt och sen en kedja ska med hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0