On my way home (mobilbloggar)

Sitter på tåget hem nu, helgen har bara flugit förbi och det har gått alldels för fort.... Vill ju ha mera tid med älsklingen :/ men men han kommer om 2 veckor igen och det går trots allt rätt fort. Vi har haft en bra helg i fredags gick vi lite i stan och sen bara tog det lugnt hemma sen på kvällen... Film och mys :) Igår var vi som ni redan vet på Robert Gustavsson 25 år jubileum... Det var himla kul med vi alla var överens om att det var nått som fattades... Sen var det var kunde vi inte riktigt sätta fingret på... Efter det blev det god god mat och mkt mat på mongolian barbeque i Malmö... Åt som vanligt deras buffé och satan i gatan vad mätta vi var efter några omgångar hehe + dessert på det... "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" hehe Sen var det filmmys igen och bara tid till varandra.... Och nu är jag på väg hem igen, blev lite sovmorgon och sen mysa in i det sista innan det var dags att dra sig... Hatar sista dagarna :/... Ska till hästarna nu direkt bär jag kommer fram, fixa stallet och ta in... Men vi höres mera sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0