ready...

NU så har jag städat och dammsugit + hunnit duscha och ligger so far i tid hahahaha.. ar tom hunnit göra iordning hos hamstrarna... duktigt... NU hoppas jag bara på ett sms från hovslagaren att han hinner sko Lillen idag... *Hoppas*

Hästarna var grymt glada över att få komma ut imorse och bockade och sprallade efter jag släppt dom... Lillen var helt crazy där ute och fick upp alla hästarna som låg och sov... snällt Lillen ;)

Som det ser ut nu så blir det ingen ridning idag och inte heller imån men allt kan ju ändras och det kanske slutar med att jag tar ut Beauty en sväng men aa vi får se... jag kan behöva en dag off faktiskt där jag ändå är i form men som sagt vi ser:)

Sen ikväll kommer älsklingen... Äntligen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0