Så trött!!!

Förlåt att jag inte bloggade mera igår kväll men var så död så däckade rätt fint tidigt, Simon fick knappt liv i mig när han ringde igen på kvällen... stackaren :P

Var nämligen så att inte nog med att man blir trött av att åka tåg, man blir liksom sådär lagom seg. Jag lyckades ta gået absolut minst attraktiva plats - i dagisvagnen hahaha nää men lyckades placera min rumpa brevid 2 par men bebisar och sen ett syskon som kanske vaara 5-6 år... Och jag lovar er att från det jag satte mig på tåget i Lund så skrek ungarna fram till falkenberg... Asså jag överdriver inte, när den ena ungen var tyst så började den andra och när dom små åt eller somnade en stund så hittade 5 åringen en bebis leksak typ skrammel sak och sprang mellan oss och "sjöng" och skakade på denna... Ramlade in i folk och ja var allmänt störig... Som tur var sa pappan till henne och då satte hon in världens grinläge och började stor lipa... men great då!!!

Sen så vaknade den ena ungen och började skrika nått enormt... Så kan säga att det var hemskt, älskar barn annars men igår så näää... Sen kan man ju inte höja upp musiken i hörlurarna heller för då sprängs dom och somna kan man inte heller för allt ljud.. Så jag höll allvarligt talat att stiga av i Halmstad och be päronen hämta mig där istället...

Men bet ihop och steg av i Falkenberg med världens huvudvärk och så trött så hade sådär lagom verklighets uppfattning....

Så inte konstigt att jag däckade som aaa och sov riktigt bra inatt... hade tom lyckades klä av mig t-shirten i sömnen hahahaha

Idag har jag hållit igång hela dan oxå men utsläpp, 2 timmar på rehab på vårdcentralen med mamma, handla,  AF, stallet och röra på båda hästarna och sen fixa det som skulle fixas där och nu när jag kom hem gjorde jag en rulltårta...

Kan säga såhär mkt att imån tar jag sovmorgon, måste det för annars kommer jag inte ens komma upp imån... Imån behöver jag släppa ut mina pollar så passar på då att sova ;) Snart kommer stallschemat igång och då behöver jag inte släppa ut en enda gång :P GÖTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0