Städat....

Kan säga att när jag väntade på hovslagaren igår så fick jag grymt mkt gjort... Har ju liksom inte kommit tillrätta helt i stallet sen jag flyttade dit i slutet på maj. Ni vet man mest ställer in grejorna och tar sin plats men man har eg ingen anning om vad man har eller vart det sen ska stå...

Så igår tog jag ner från loftet 2 träns till Lillen, putsade allt läder och städade rent bland borstarna, alla flaskor och schabrack, lindor, skydd osv...
Så nu är sadelkammaren iordning gjord.

Satte även om några silvertejpsbitar där jag har mina saker så det är klart och tydligt...

Sen fick jag iordning i foderkammaren, märkte mina hinkar osv så där är det klart nu, får nog iof inskaffa nya foderhinkar då en del är borta från flytten...

Satte även upp hästarnas namnskyltar och en ny boxkrok till Lillen...

Skönt att ha kommit tillrätta och att man har koll på det mesta nu, det enda som inte är klart där är loftet , men det tar jag en annan dag... sen ska även lite flera täcken ut dit så vi är redo för hösten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0