todag :)

Hejsan på er... Är lagom trött nu men jag biter ihop en stund till, ska ju se på film :)

Har fått en del gjort idag oxå som inte vart hästigt faktiskt :) Bakat äpplekaka, sockerkaka, rullat ex antal köttbullar... OM det lär fortsätta såhär med mitt bakande så blir det att komma ordentligt igång med ridningen oxå hahaha... annars lär jag se ut som barbapappa snart...
Fast det klart ridningen ska ju komma igång ordentligt nu ändå :P då kan jag unna mig lite gottgott :)

Har varit en sån där riktigt höstdag idag av den bättre sorten, sol men kylig vind... Luktade tom höst ute idag :) MYSIGT!!!

Jag är nog den enda som kan facea att det är höst nu :P tycker det är en underbart vacker årstid - allt regn och mörker så är det super... SÅ fint med alla färger och ska jag vara ärlig så är det på nått sätt mysigare med att ha häst på höst/våren... fråga mig inte varför ;)

kommer ett inlägg om hästarna idag strax oxå :) så håll utskick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0