vädret...

Ligger nu i sängen i morgonrock och med täcket över mig... vid min sida ligger våran ena hund Quicky och ingen av oss har ens lust att kolla ut... Sånt satans väder det är ute idag:s Är så grymt glad att mina hästar står inne och smaskar på sitt hö... Dom hade faktiskt rätt bråttom in idag, tom Lillen trampade på som vanligtvis brukar släppa hovarna efter sig och gå i snigelfart...

Så idag fick ingen av dom röra på sig faktiskt, ingen ide att gå ut när det regnar på tvären och det är kallt :S Blir ingen bra ridning från min sida då så dom blev om pysslade... Kände över dom över musklerna och masserade Lillen över ländryggen och sitt vänster knä som vanligt... Han ryggade undan lite när massören klämde på honom och så masserar där så det släpper...

kan även säga att han inte är kort längre i vänster bak, han har lika stort övertramp i skritten och idag när han stojade och höll på i hagen när jag kom så var han jämn bak... GOOD :)
Så nu ska bara skorna på sen sätter vi igång med skrittandet:)


Min numera sängkamrat som sover på nätterna hos mig... Mysigt med sällskap :)
(sry för det rosa suddiga men så blir det när man sätter på ett 3gs gummiskal på en 4 ra hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0