Ready set go

Lillen är klar, transporten är packad och jag har lagt ut schabrak och kavajen i bilen, lyckades ju glömma kavajen sist vi red dressyr så vi fick vända och hämta den :) skyller på att jag sällan tävlar med kavaj ;)

Lillen var pain in The ass att knippa idag, han var högt och lågt och tryckte hals o huvud mot mig så ja det tog en satans tid och inte blev jag nöjd heller. Men Aja dom blev helt ok och det finns mkt mkt värre, annars så fick jag faktiskt svansen glänsande vit och hans ben oxå, efter lite skrubbande förstås ;)

Så aa nu är vi klara och jag har tagit fredagsmys nu. Berättar mera om dagen sen :)

Han ville inte stå stilla inför kameran ens ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0