Söndagsvila

Busen fick vila idag, vägde mellan att tömköra och vila men vilan vägde tyngst och tror att Lillen la sin röst på det oxå ;)
Så det blev lite borstning och snabb massage med arnika på ländrygg + alla fyra ben o knän.

Sen så hade min herre lyckats med konststycket att kliva över undertråden medans han hängde typ på överstånden... Blev att man fick sprinta ut i hagen och kan säga att jag fick panik när jag såg det. Såg framför mig att när han försökte kliva tillbaka så fick han panik och alla senor gick åt helvete...

Men med lite hjälp så fick vi loss tråden så vi kunde trycka ner den mot marken och backa lillen över den. Puuuh...
Tur att han är så lugn, men gräset var grönare på andra sidan ;)


Kommentarer
Postat av: elin farago

Sicken tur att ni såg honom, o kunde fixa till det innan det hände något !..



Min lilla buse är duktig på sådant när våren är på G:)

2012-04-08 @ 19:16:13
URL: http://elinfarago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0