Vila

Och vilan fortsätter... Är iof en rätt bra inplanerad vecka då jag skulle faktiskt inte klara av att rida just nu ändå. Kroppen är riktigt paj och kraftlös å trött hela tiden... Får hoppas att det vänder snart.

Lillen tror jag även han behövde detta, njuter fullt ut av att få skrota i hagen och bli bortskämd med morötter och gos utan prestation...
Belöning utan prestation ;)
Har faktiskt även uteslutit promenader denna veckan då han ska få helt OFF från att behöva tänka ens. Jobbigaste tänkande blir han går mellan hagen och stallet typ denna veckan...

Imån pyser jag ner till Lund över helgen, tar hand om honom själv fredag och när jag kommer hem på söndag och sen lördagen tar snälla Lisa honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0