Bloggtorka

Sry för att jag inte skrivit på typ hur länge som helst men finns så lite att skriva om nu när Lillen vilar...Idéerna sinar och sen har jag nog en lite dipp period med min underbara kropp (ironi)...Kylan tar nått enormt på den så jag går mest runt som en förfrusen zombie som kastar sig in undertäcket så fort hon varit ute... Men iaf lite uppdatering på
Lillen kan ni ju få även om han vilar. Han mår bra, börjar just nu bli lite på tårna och känns som han ska ibland bara explodera så som han gjorde så många ggr förra vintern. Så jag går faktiskt och funderar på om han inte ska få sättas igång nästa vecka ändå.... Få komma ut och skritta lite på vägarna och galoppbanan för att sen börja öka så fort ridhuset är klart. Det är planerat att det ska vara klart den 15 feb... HOPPAS... läste att sjäva bygget var klart nu så det är lampor + underlag som ska in.
Ska bli så skönt med ridhus och att kunna rida i alla väder, är ju en sådan person som tyvärr drar mig för att rida i ösregn även om jag gör det ibland. Men har man ett ridhus att välja framför regn så visst fanken sätter man sig i ridhuset då...
Men tillbaka till Lillen, han mår som sagt bra tyvärr så har han fått tillbaka sin rasp men smörjer som en liten galning och krustorna släpper lättare denna gången :) Det är lite roligt med honom för han typ hoppar över muggstadiet och går direkt in på raspen...
Ja vad mera jo han går numera endast med Uno på trekanten då dom andra ville inte gå så långt när det var halt så dom släppte dom i hemma hagen... Men Michaela (unos ägare) släppte ut våra tills hon åkte på semester sen så broddade jag på dom runt om och sen dess har dom gått där borta. Jag och stallägaren hjälps åt med deras utsläpp + sen blir det ännu lättare när Mickan kommer hem :)
Så det var väl eg Lillens läge...
Sen ska jag få ihop en Inköpslista eller ska vi kalla det en Kollista till EuroHorse den 25 feb. Börjar ju dra ihop sig och jag tror jag har kollat över vad som skulle behövas... Men sätter nog i "roliga" paint och drar ihop nått till er :)
image description Ska se om jag kan få ihop lite inlägg nu dom närmaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0