Dressyrsäsongen

Tror faktiskt jag planerat klart vårsäsongen för dressyren för mig och Lillen... Blir ca 5 som allt om det blir som jag tänkte mig iaf...
Så här är den...
18 mars - Halmstad Fältrittklubb
31 mars - Plöninge Ryttarna

15 april - Hermanstorp - Div 3

13 maj - Tönnersa - Div 3

3 juni - Skedala - Div 3
Klasser kommer nog vara LC, vet iof inte vad Plöninge har för några klasser då propen inte har kommit ut en. MEN tror att det blir dom vanliga Lc, LB, LA... men vem vet utan det ser vi då...
Så så ser iaf dressyren ut... Sen har jag inplanerat att åka på en kurs i gbg senare i vår/sommar ( hoppning) + träningar ska in... Men där har ni iaf dressyrtävlingarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0