Få göra det jag brinner för...

Hej jag erbjuder träning för dig och din häst/ponny i både dressyr och hoppning. Även tömkörning erbjuder jag om ni vill ha er häst/ponny jobbad på marken.
Jag kommer till er och hjälper er med det ni känner ni har problem med eller hjälper er att utvecklas ihop med er häst/ponny i just hoppning eller dressyr.
Går på egna erfarenheter och kunskaper och hållit på med egna träningar från och till i ca 6 år. Även gått brevid min egna tränare för att få så mkt kunskap som möjligt i hur man lär ut och övningar.
Har gått tömkörningskurser och även tömkört allt från unghästar till elithästar.
Har utbildat häst upp till högre skolor i dressyr och har även unghästvana.
Referenser finnes om ni önskar.
Finns i Falkenberg men håller mig i Hallands området. Kan även eventuellt komma upp till Göteborgs området om intresse finns där och det är fler en 2 ekipage.
För prisinfo och mera om min tränings filosofi mm. Så mejla eller ring.
0733910902
Mvh My
Hej
Återigen erbjuder jag träning för dig och din häst/ponny i både dressyr och hoppning. Även tömkörning erbjuder jag om ni vill ha er häst/ponny jobbad på marken.
Jag kommer till er och hjälper er med det ni känner ni har problem med eller hjälper er att utvecklas ihop med er häst/ponny i just hoppning eller dressyr.
Går på egna erfarenheter och kunskaper och hållit på med egna träningar från och till i ca 6 år. Även gått brevid min egna tränare för att få så mkt kunskap som möjligt i hur man lär ut och övningar.
Har gått tömkörningskurser och även tömkört allt från unghästar till elithästar.
Har utbildat häst upp till högre skolor i dressyr och har även unghästvana.
Referenser finnes om ni önskar.
Finns i Falkenberg men håller mig i Hallands området. Kan även eventuellt komma upp till Göteborgs området om intresse finns där och det är fler en 2 ekipage.
För prisinfo och mera om min tränings filosofi mm. Så mejla eller ring.
0733910902
[email protected]
Mvh My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0