Göteborgs horse show avslutad

Är hemma nu efter en härlig dag på GHS...

Vart en härligt dag och allt gick som smort, allt från parkering till mässan köp :)
Det var bara jag och mamma som gick i år vilket var skit skönt faktiskt... Ingen press och vi gjorde det vi kände för...
Det är himla kul att gå med mamma då hon delar mitt hästintresse efter jag typ tvingade på min familj det som liten. Det är alltid hon som är med på träningar och tävlingar... Som pushar och tröstar när det går dåligt... Och som framför allt ger en creed när saker och ting funkar...

Men sen att hon faktiskt låter mig sköta Lillen och hans utbildning som jag vill. Hon vet att jag kan mest i familjen så hon lägger sig inte i men frågar och bollar med en för att lära sig...

Hon har inte missat en enda av mina starter och aldrig en borta träning heller...
Oj nu blev det en lite mamma hyllning här hihi... Men det kommer ett inlägg snart med det jag köpt osv men nu får ni nöja er med en bild bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0