huvudvärken förstörde allt...

Blev ingen aktivering för Lillen idag heller då huvudvärken sen igår satt kvar och förstörde hela dagen för mig... Är så jobbigt att ha huvudvärk för det förstör verkligen allt, man orkar ingetting och blir allmänt vresig... Men gjorde iaf i ordning hos båda lillen och Uno och tog in dom båda herrarna...

Försökte även byta Lillens bakbrodd då dom är så slitna, fick bort bytt två men dom andra två fick jag inte loss!!! Dom satte som bara den och typ fick runda hörn när jag försökte lossa dom... KUL... NOT... Så får se hur jag gör med dom... Hitta nått bättre att lossa med eller små lite på sidorna så dom rör sig lite kanske... aja jag vet inte men måste få bort dom på ett eller annat sätt... känns ju sådär om dom ska sitta till nästa skoning...
funderar faktiskt på att lägga mig i sängen och kolla på tv eller film typ... känns som huvudet behöver vila lite efter det satans dunkandet som varit nu i 1 ½ dag... huvudvärk är bläää...
Men imån om jag mår bra så blir det jobb för lillen, det som var tänkt idag med lite långa tömmar och frihetsdressyr lägger vi imån istället.
Bilden är från 2010 i typ januari... Första löshoppningen för lillen som var i Gråbo...
.. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg! :)

2012-02-10 @ 21:49:51
URL: http://ninafyrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0