Inköp Mässan 2012

Tänkte dra igen för er vad jag eg fick med mig hem från mäsan iår... Hade ni so ni vet en jätte lista men blev långt ifrån allt då visa saker tänkte jag om på och andra hittade jag helt enkelt i precis det utseendet eller färgen jag ville ha :)

Men vi börjar väl med det absolut bästa och det är ju att jag äntligen fått min Akton padd... den är värd varenda liten krona och ja sken som en sol när jag snodde den sista på Svensk Ridsport ;)
Nästa underbar köp och faktiskt det som köptes först blev efter en stunds letande efter strl L och svarta, ett par Veredus Young Jump... Även om jag tycker att dom andra "vanliga" veredusen är snyggare men får man inte tävla med dom så får man inte...
Sen fick jag med mig 4 par strumpor av märket Malouck från ett ställe... Min första prutaffär hehe... fick igenom en rätt stor % minskning pga att dom inte tog kort på bara 120 spänn så han tyckte jag skulle ta 2 par till... men då ville jag att han skulle göra nått på priset och efter lite om och men så gjorde han det...
Duktigt Mysan... första prutaffären avklarade och tom på engelska... great hehe
Tjocka stallpaddar blev det oxå... Perfekt nu då Beautys var för små och vill inte använda BoT jämnt.
'
Nya vita lindor från Eskadron.. . Breda och helt i flecce...
Och sen sist men i Lillens ögon säkert inte minst... En leksak.. Hade en likadan till Beauty som hon var helt crazy i men som sen försvann så nu fick lillen en ny och köper mig påbyggnadsbollen när jag hittar en...
Så det var mina inköp på mässan iår... var lite små besviken faktiskt då jag tyckte det var mkt mkt små plottrigt och sen en massa "onödiga" montrar... Men ok alla är väl välkomna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0