Måndag...

Var och fixade det sista i stallet nu i em och fixade även Uno då Mimmi var sjuk...
Blev ingen aktivering alls idag för min prins då jag hade en satans huvudvärk och sen räckte tiden inte riktigt till men aja så blir det ibland.
Tänkte att vi får köra på nått i paddocken imån istället... kanske lite långa tömmar och sen avsluta med lite kommandon när han är lös??? Sounds good...
Märkte på honom idag att han var något på tårna vilket man märker tydligt på honom då han kollar på ALLT och sen trycker sig emot mig när man tar in och ut honom... Ja han är inte riktigt sitt chill jag... Men sen har han ju iof vilat i 5 veckor och då är det ju en total vila så inte så konstigt att han börjar tröttna kanske???
Jag bara älskar denna bilden, Lillen blev så läcker där och Simon var snabb som satan att klicka några bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0