Eurohorse mässan

Det är ju snart GHS och Eurohorse mässan = årets höjdpunkt typ...

Jag brukar alltid göra en liten lista på vad jag ska kolla efter på mässan och vad som behövs.

Så tänkte dela med mig av vad jag kommer kolla efter iaf vissa saker viktigare än andra :)

• Veredus Young jump skydd
• Ett nytt BOT täcke som passar lillen
• Dressyrskydd
• Stallbandage paddar
• ridpaddar
• nya lindor - stall + arbets
• Förbygel


Lite saker som jag iaf ska kolla efter... Tror BOT täcket och skydden står högst på listan. Har förhoppningsvis fått sålt Beautys BOT nu så bara vänder om pengarna typ + lite i mellan...
Kör på samma som inne nätmodellen, det bästa enligt mig då jag vägrar flecce när man ska lägga liten pengar på det...


Bilderna är lånade från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0