hela onsdagen...

Blev ju ingen promenad som ni redan vet från vloggen och det lär det ju inte bli innan jag är nöjd med benet heller för den delen...

Fattar inte varför han jämnt ska lyckas slå sig, sen är han ju av den känsliga typen så allt ska ju bli så stort när han får ett sår... Men men vi är alla olika känsliga och min herre är åt det känslighållet och det är bara att acceptera och tvätta på... Tvättade det noggrant och la på penicillsalva så får vi se hur det ser ut imån... Masserade även in Raditals kylgel och har jag tur så har svullnaden gått ner imån eller åtminstonde inte ökat...
Men han var inte halt utan mera stel vilket kändes mkt skönt...


Imån kommer han få stå inne då det ska bli skitväder och han verkligen vantrivs ute då, vilket gör att han bara står och hänger och varken äter eller dricker och det vill jag verkligen inte nu då han börjat falla ur vilket känns otroligt tråkigt... Har därför höjt till 3 kg lusern...
Men iaf han får stå inne med en till "innehäst" och hålla sig torr och äta gott hö... Har en mkt gladare häst då än om han hade gått ut..

Ja vad är det mera som har hänt idag... nää tror jag fått med allt.. Imån ska jag dra hem mina schabrack och börja tvätta dom + göra iordning + putsa osv bland mina saker i sadelkammaren... Sadel osv ska få sig en rejäl omgång... Tror även jag har en del lindor som vill ha sig ett litet bad ;)


Nää men nu ska jag hämta nått gott och att dricka och sätta på en film... mysfaktor med tända ljus och varmt gott täcke + lillkatten... perfekt :)


Lite bilder som klickades när jag skulle ta in prinsen <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0