Lillen...

Lillen har börjat bli uttråkad nu, han tycker det är tråkigt att inte få komma ut och jobba som dom hästarna även om han ändå ser rätt nöjd ut med att få äta och äta utan att prestera...

Han har börjat äta som vanligt med hösilaget igen MEN jag tycker han börjar falla ur lite... Eller så bara nojjar jag... Han ska iaf om 1-2 v gå upp på 3 kg lusern och betforn ska helt bort tror jag... Så då kanske han lägger på sig mera...

Ska faktiskt byta lusern hade jag tänkt... En kompis i stallet ger en salsas lusern och den innehåller både mera protein + är billigare... 30 kg säck för 160 eller vad det var... Jag betalar för 25 kg -178 och då med mindre protein i... Så får blir salsas faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0