måndag...

Det rör sig uppåt i statistiken vilket är jätte roligt att se! Däremot skulle ju inte det sitta fel med flera kommentarer hihi... Idag har jag fått gjort en del tycker jag nog... Har hunnit med ett möte på AF, fixat med insläpp + stallet, pussat pojkvännen hejdå och byttlakan + städat i mitt rum... Duktig flicka :P

Finns ju inte eg så mkt att skriva om på hästfronten just nu... Har lite inlägg jag vill skriva och lägga upp men på Lillens sida händer det inte så mkt. Han går mest och skrotar i hagen och busar livet ur sina stallkompisar... Märkte däremot idag att nu börjar energin samlas och han börjar små trippa... Bushäst... men det blir bara att jag får dra ner på müslin...

Men imorgon tror jag faktiskt att det blir en promenad ut en stund så han får röra lite på sig... om vädret tillåter ofc ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0