Söndag

Sitter och installerar Sims 2 på datorn just nu hihi... Hade nämligen storstädning i min vägg garderob igår och hittade både det ena och den andra däribland Sims 2... Fick faktiskt bra ordning där inne och koll på vad som finns i alla flyttlådorna som fick åka in dit efter flytten för drygt 2 år sen.

Hängde även upp lite flera krokar + en lampa så nu har jag även i ordning på alla min ridkläder + tävlingschabraken fick en egen påse och togs ner från garderobsdörrarna i mitt rum...

Så nu blev det nästan som en liten mini walk in closet, me like...

Ska till stallet om en stund och fixa båda hästarna och antagligen blir det ett pass med Uno oxå...

Blir nog en liten utvärdering i en videoblogg sen efteråt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0