Svar på kommentar

Fick denna kommentaren av en anonym (såklart) och tänkte ge svar...

Det kan man ju aldrig veta men både ja och nej.
Men jag tror faktiskt inte det kunde gått så mkt bättre utan det är dags formen som gällde på honom. Sen att han var för stor kan ju ingen ändra på och valpig. Det som vi eg kunde ha övat på mera var själva visningen för hand men han skötte sig super även om han krafter försvann efter hoppningen och allt runt omkring...

Blev ett rörigt svar kände jag... Men en sammanfattning är att det vet man aldrig om det hade gått bättre eller sämre, jag är sjukt stolt över våran prestation även om jag hade önskat att han hade visat sin fina trav..

Sen har han utvecklats enormt efter testet. Temperamentet har ändrats, galoppen är hans bästa gångart och han hoppar med god teknik och ryggen är mera med nu :) Och ridbarheten har höjt enormt...

Jag vet att jag har en grymt bra häst och är nöjd med de poängen vi fick och att vi faktiskt lyckades matcha honom till 3 årstest när han faktiskt är så stor :)

Sen så kör med nån slags id... För anonym är bara löjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0