Tdb

Hejsan
Jag var inne på tdb igår och kollade om proppen på forf's lokala/regionala dressyr den 4 mars hade kommit ut. Och visst hade den det men med ingen klass jag vill starta Lillen med :/ hade hoppats på en LC:1 så kravlöst som möjligt med nej då fanns bara LB:3 och uppåt och nää inte som första tävlingsstart någonsin på en 4 åring...

Och sen är det fruktansvärt glest på lockande tävlingar innan laget drar igång... Så kommer nog bli en Pay and ride i Halmstad i mars istället...

Tror vi alla i laget skulle försöka att åka till samma så kunde vi se vem som ska rida vilka klasser i laget sen osv... Men jag har redan sagt att jag bara vill rida LC och ev rida LB sista omgången om ingen annan vill... Tror nämligen att jag rider den yngsta hästen hos oss...

Sen blir det ju såklart Pay and jump och lokala hopp när vi är redo under våra :)
Ska bli så kul att komma ut på banorna igen, var ju 1.5 år sen drygt sen sist om jag minns rätt... Alldeles för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0