tisdag kväll...

Tjosan på er... Det blev ingen promenad idag istället blev det tjöt med goa stallkompisar och solen var försvunnen när vi var färdig pratade... Så blev bara att pyssla om honom och gå igenom alla ben osv... Men imån hoppas jag på att vi ska få komma ut på en promenad, ska vara sol imorgon vid lunch/em så får passa på då... Tänkte försöka göra klart allt i stallet innan jag tar in hästarna vid 15 ungefär... kanske fullt möjligt ;)


Sitter just nu i sängen med datorn i knät och ena täcket runt mig... Känns som det lutar åt en kopp varm oboy och sen gå och lägga sig till en film... Lät väl rätt mysigt??? sen har jag ju min lilla gosiga katt som håller mig sällskap :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0