Uppdatering

Fick mig en liten tillsägelse av min goa vän Jennie igår om att hon tyckte att kg uppdaterade för lite, så nu ska jag försöka ändra på detta;), en liten spark i baken kanske???

Jennie bloggar även hon så följ henne och sitt 5 åriga sto på hennes blogg ----> http://mindromblogg.bloggplatsen.se/


Idag så blev det en liten promenad med Lillen + sällskap som bestod av pojkvännen, brosan + båda hundarna :)
Man märker att lillen är i början på sin vila, för då är han alltid helt död och avstängd typ... Sen ändras det efter nån vecka eller två oftast :)

Sen är han bra från sin ögoninflammation, kan nog gjort mkt att jag stängde hans ena boxfönster vid hönäten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0