Back

Hade inte riktigt tid för bloggen igår, sen så vilade ju Lillen så fanns inte så mkt att skriva om där heller...

Han fick massage på några ställen typ som ländryggen, hals och bakknäna.

Han lyckades även rymma den busen när jag skulle ta in alla hästarna... Tar ju dom två och två och så tyckte den ena att här står jag så bra när jag gått utanför grinden och vägrade flytta på sig så jag kom inte åt att stänga. Så då passade Lillen på att skritta ut, han kom inte så lång utan bara till ridhuset men busehäst ändå....

Lillen vilar idag oxå, planen var ju att detta skulle vara en liten OFF vecka från ridning och tufft jobb vilket jag oxå hållit...
Ev blir det lite tömkörning på söndag om annars så vilar han då oxå :)

Snygga killen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0