Utvärdering Programridning 11 mars 2012

Tänkte bara skriva lite kort om tävlingen idg då ni reda fått % osv :)
Lillen skötte sig som han aldrig gjort nått annat, han skötte sig på tävlingsplatsen, framridningen och på banan... Enda var att han jobbade sig lite med lastningen hemma men tog bara 20 min sen fick vi in honom och sen är han ju super snäll att köra och lastningen hem sen var inga problem :)
Red fram kanske 20 min och då mest skritt då han inte skulle bli trött eller seg i kroppen... Så vi skrittade runt och jobbade lite lätt och ja helt kravlöst faktiskt:)
Inne på banan så var det som han gick in i fullfokus, lyssnade på mig och var totalkoncentrerad. Han brydde sig inte alls om den andra hästen, läktaren eller ljuden utanför utan endast på mig.
Som man ser så fick jag lite långa tyglar men aja ryttarfel men Lillen var toppen, var lite jobbigt att hålla ihop i slutet + att jag kämpar fortfarande med nersittningen...
Men är super mega massiv nöjd och är tokladdad till nästan helg :) fick ju som sagt 62.9 vilket resulterade i en rosett för godkänd ritt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0