Ligger lågt...

Har som ni säkert märkt legat lite lågt här senaste veckan och det är av den enkla anledningen att Lillen faktiskt vilat sen i fredags.
Och varför detta??? Jo fredag var vill dag, lördag spenderades på klubben som funktionär vilket gjorde att all ork och energi försvann där och sen så kom värmen typ...

Och Lillen har jag faktiskt medvetet låtit vila dessa varma dagar då han dels kommit in på em plaskeblöt på hals å bog och då känner jag att han behövde faktiskt få vänja sig lite till värmen...
Sen så behöver även jag vänja mig, kroppen hatar detta vädret...

Idag fick iaf han på sig flughuvan :) vilket han lät sitt kvar iaf när jag var där och kollade på em... Hoppas Den satt kvar när Isabelle tog in han och Mumma ...

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2243958/images/2012/pic_203828817.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2243958/images/2012/pic_203828819.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0