Min udda prins <3

Har varit och morgonfodrat och släppt ut Lillen och Mumma... Är bara dom två som går inne nu så då sköter vi det själv . Rätt mysigt att gå och fixa foder osv medans dom äter sin frukost.

Lillen är just nu rätt rolig när det gäller höet, ja vi har förresten gått över till hö nu på sommaren för hösilage blir dåligt fort iom värmen... Men iaf ena dagen länsar han hönätet på 10 kg HÖ och idag har han inte rört det utan ätit det jag lagt under... Han kanske har fått i sig 4 kg i natt eller nått...
Jag blir inte orolig då dom käkar så mkt gräs ute på dagarna så inte konstigt att han inte alltid äter mkt inne. Men han är verkligen varannan dag matvrak och varannan dag små plockar han...

Aja han går upp i vikt nu iaf och det är det viktigaste :)

Jo min lilla prins är då inte som alla andra hehe... Ställde sig i sandhållet vi har i stallet och ja lekte liten???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0